Novi gost “Popcasta” p. Stjepan Ivan Horvat, u četvrtak druga epizoda patera Ike Mandurića!

Novi gost podcasta “Popcast by Darko Pavičić” bit će p. Stjepan Ivan Horvat, Misionar Krvi Kristove, a tema će biti “Tradicionalni (ne)vjernik”. Odnosno, tko su i što su tzv. tradicionalni vjernici te kakva je njihova vjera u usporedbi s onima koji izgaraju za Krista? Je li bolje biti tradicionalni vjernik koji samo u crkvu odlazi…

Autor: Vjerujem.hr
event 20.12.2024.
Photo: p. Stjepan Ivan Horvat

Novi gost podcasta “Popcast by Darko Pavičić” bit će p. Stjepan Ivan Horvat, Misionar Krvi Kristove, a tema će biti “Tradicionalni (ne)vjernik”. Odnosno, tko su i što su tzv. tradicionalni vjernici te kakva je njihova vjera u usporedbi s onima koji izgaraju za Krista? Je li bolje biti tradicionalni vjernik koji samo u crkvu odlazi za Božić i Uskrs ili pak nikakav? Jesu li tzv. tradicionalni vjernici uopće religiozni… Kakav vjernik, zapravo, treba biti… Itd, itd.

Uostalom, pitanja p. Stjepanu možete slati sve do 16. prosinca na mail popcast@vecernji.net ili Whatsapp +385916400141. Pitajte ga sve što se dosad niste usudili pitati svojega svećenika! (Na pitanja u komentarima ispod objava neće se odgovarati.)

Također, u četvrtak 12. prosinca u 20 sati emitirat ćemo drugi dio Popcasta s paterom Ikom Mandurićem, a sa svojim svjedočanstvom gostovat će Tea Perović, majka četvero djece koja se vjerom bori protiv karcinoma i autorica je knjige “Stvorene smo za nebo”.

Pročitaj više

Pojam „kulturološko kršćanstvo“ znači – voljeti plodove, ali prezirati korijen. Slušati božićne pjesme, diviti se zvonima i katedralama, a istodobno ne slušati Riječ Božju zapisanu na stranicama Evanđelja. Biti poput smokve koju je Isus prokleo – imala je lišće, ali nije imala ploda.

Razlika između domoljuba i koristoljuba je u tome što prvi poznaje zahvalnost, a drugi ne može voljeti ništa što mu ne koristi. Nalik djetetu koje roditelje grli samo kad mu daju novac, a prezre ih kad mu kažu ne. Domoljub osjeća duboku zahvalnost za slobodu koju su za njega drugi izborili. Za ljepote koje je baštinio i za jezik na kojem sanja. Iz te zahvalnosti raste osjećaj odgovornosti i spremnost na žrtvu. Da vrati što je primio, pa i više od toga.

Novi zavjet gotovo uopće ne govori o posljednjim danima Isusove majke, Blažene Djevice Marije, pa se o Marijinu kraju života i smrti govori uglavnom kroz vizije pojedinih kršćanskih mistika, poput Anne Katharine Emmerich, katoličke blaženice, čije su vizije objavljene u knjizi „Život Blažene Djevice Marije“, koja je dobila crkveni imprimatur, a na hrvatskom ju je otisnula „Naklada sv. Antuna“ iz Zagreba.