VODIČ ZA RAZLUČIVANJE DUHOVA: Dobro uzvisuje Boga – zlo uzdiže čovjeka. Dobro podnosi test vremena – zlo vas požuruje na…

Ako je prijevara Sotonino oružje broj jedan, onda dar broj jedan koji je najpotrebniji (i najčešće ga nema) u Kristovu tijelu jest – razlučivanje duhova.

Autor: Vjerujem.hr
event 12.09.2025.
Photo: Pixabay

Oružje broj jedan koje đavao koristi u posljednjim danima nije ni žig zvijeri, radikalni islam ili nuklearni holokaust. Njegovo oružje broj jedan je prijevara. Glavni opis Sotonina djelovanja u Knjizi Otkrivenja jest taj da je on „zavodnik svijeta“, čija se primarna aktivnost ostvaruje dok „zavodi narode s četiri kraja zemlje“ (usp. Otk 12,9; 20,8). Ako je njegovo oružje broj jedan prijevara, dar broj jedan koji je najpotrebniji (i najčešće ga nema) u Kristovu tijelu jest – razlučivanje duhova.

Navodi se to na počeku knjige „Razlučivanje duhova“ Jamesa W. Golla, koja je izašla u nakladi „Figulusa“ iz Koprivnice.

Ovdje donosimo sedam točaka koje Goll navodi kao važnu dihotomiju tj. međusobnu isključivost u procjeni duhovne stvarnosti s kojom se susrećemo i kriterije po kojima možemo razlikovati o kojem se duhu radi:

  1. Dobro uzvisuje Boga. Zlo uzdiže čovjeka.
  2. Dobro podnosi test vremena. Zlo vas požuruje na brze zaključke.
  3. Dobro je u skladu s Božjom Riječi. Zlo „slika izvan okvira“.
  4. Dobro podržava čistoću. Zlo vas mami na izopačenost.
  5. Dobro promiče čvrstu doktrinu. Zlo promiče iskrivljene sustave vjerovanja.
  6. Dobro cijeni zajedništvo. Zlo zagovara otuđivanje.
  7. Dobro cijeni poniznost. Zlo vodi u elitizam.

Izvor: „Razlučivanje duhova“, James W. Goll (Figulus, Koprivnica)

Pročitaj više

U noći kada se Došašće lagano pretvara u Božić, Hrvatski katolički radio večeras u 22,30 sati donosi posebnu, četvrtu adventsku emisiju kršćanskog rocka pod naslovom „Na pragu Betlehema – metal i Božić“.

“Još samo deset dana je blaženi svetac s nama! Tko još razmišlja doći neka krene prema Krašiću kao Josip i Marija prema Betlehemu”, poručuju na svojoj Facebook stranici iz župe Krašić.

Nakon više od tri desetljeća političke neovisnosti naše domovine dobro shvaćamo da za hrvatsko društvo sloboda znači puno više od političke neovisnosti. Ona znači slobodu savjesti koja nije kupljena interesima ili zastrašena pritiscima te slobodu vjernika da javno ispovijedaju svoju vjeru i žive po njezinim načelima poštujući druge i tražeći zajedničko dobro.